Modal content
×

T.C. İÇİŞLERİ BAKANLIĞI

WEB SİTESİ GİZLİLİK VE ÇEREZ POLİTİKASI

Web sitemizi ziyaret edenlerin kişisel verilerini 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu uyarınca işlemekte ve gizliliğini korumaktayız. Bu Web Sitesi Gizlilik ve Çerez Politikası ile ziyaretçilerin kişisel verilerinin işlenmesi, çerez politikası ve internet sitesi gizlilik ilkeleri belirlenmektedir.

Çerezler (cookies), küçük bilgileri saklayan küçük metin dosyalarıdır. Çerezler, ziyaret ettiğiniz internet siteleri tarafından, tarayıcılar aracılığıyla cihazınıza veya ağ sunucusuna depolanır. İnternet sitesi tarayıcınıza yüklendiğinde çerezler cihazınızda saklanır. Çerezler, internet sitesinin düzgün çalışmasını, daha güvenli hale getirilmesini, daha iyi kullanıcı deneyimi sunmasını sağlar. Oturum ve yerel depolama alanları da çerezlerle aynı amaç için kullanılır. İnternet sitemizde çerez bulunmamakta, oturum ve yerel depolama alanları çalışmaktadır.

Web sitemizin ziyaretçiler tarafından en verimli şekilde faydalanılması için çerezler kullanılmaktadır. Çerezler tercih edilmemesi halinde tarayıcı ayarlarından silinebilir ya da engellenebilir. Ancak bu web sitemizin performansını olumsuz etkileyebilir. Ziyaretçi tarayıcıdan çerez ayarlarını değiştirmediği sürece bu sitede çerez kullanımını kabul ettiği varsayılır.

1.Kişisel Verilerin İşlenme Amacı

Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz aşağıda sıralanan amaçlarla T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından Kanun’un 5. ve 6. maddelerine uygun olarak işlenmektedir:

  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından yürütülen ticari faaliyetlerin yürütülmesi için gerekli çalışmaların yapılması ve buna bağlı iş süreçlerinin gerçekleştirilmesi,
  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından sunulan ürün ve hizmetlerden ilgili kişileri faydalandırmak için gerekli çalışmaların yapılması ve ilgili iş süreçlerinin gerçekleştirilmesi,
  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından sunulan ürün ve hizmetlerin ilgili kişilerin beğeni, kullanım alışkanlıkları ve ihtiyaçlarına göre özelleştirilerek ilgili kişilere önerilmesi ve tanıtılması.
 
2.Kişisel Verilerin Aktarıldığı Taraflar ve Aktarım Amacı

Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz, kişisel verilerinizin işlenme amaçları doğrultusunda, iş ortaklarımıza, tedarikçilerimize kanunen yetkili kamu kurumlarına ve özel kişilere Kanun’un 8. ve 9. maddelerinde belirtilen kişisel veri işleme şartları ve amaçları kapsamında aktarılabilmektedir.

3.Kişisel Verilerin Toplanma Yöntemi

Çerezler, ziyaret edilen internet siteleri tarafından tarayıcılar aracılığıyla cihaza veya ağ sunucusuna depolanan küçük metin dosyalarıdır. Web sitemiz ziyaret edildiğinde, kişisel verilerin saklanması için herhangi bir çerez kullanılmamaktadır.

4.Çerezleri Kullanım Amacı

Web sitemiz birinci ve üçüncü taraf çerezleri kullanır. Birinci taraf çerezleri çoğunlukla web sitesinin doğru şekilde çalışması için gereklidir, kişisel verilerinizi tutmazlar. Üçüncü taraf çerezleri, web sitemizin performansını, etkileşimini, güvenliğini, reklamları ve sonucunda daha iyi bir hizmet sunmak için kullanılır. Kullanıcı deneyimi ve web sitemizle gelecekteki etkileşimleri hızlandırmaya yardımcı olur. Bu kapsamda çerezler;

İşlevsel: Bunlar, web sitemizdeki bazı önemli olmayan işlevlere yardımcı olan çerezlerdir. Bu işlevler arasında videolar gibi içerik yerleştirme veya web sitesindeki içerikleri sosyal medya platformlarında paylaşma yer alır.

Teknik olarak web sitemizde kullanılan çerez türleri aşağıdaki tabloda gösterilmektedir.

Oturum Çerezleri

(Session Cookies)

Oturum çerezleri ziyaretçilerimizin web sitemizi ziyaretleri süresince kullanılan, tarayıcı kapatıldıktan sonra silinen geçici çerezlerdir. Amacı ziyaretiniz süresince İnternet Sitesinin düzgün bir biçimde çalışmasının teminini sağlamaktır.

 

Web sitemizde çerez kullanılmasının başlıca amaçları aşağıda sıralanmaktadır:

  • • İnternet sitesinin işlevselliğini ve performansını arttırmak yoluyla sizlere sunulan hizmetleri geliştirmek,
5.Çerez Tercihlerini Kontrol Etme

Farklı tarayıcılar web siteleri tarafından kullanılan çerezleri engellemek ve silmek için farklı yöntemler sunar. Çerezleri engellemek / silmek için tarayıcı ayarları değiştirilmelidir. Tanımlama bilgilerinin nasıl yönetileceği ve silineceği hakkında daha fazla bilgi edinmek için www.allaboutcookies.org adresi ziyaret edilebilir. Ziyaretçi, tarayıcı ayarlarını değiştirerek çerezlere ilişkin tercihlerini kişiselleştirme imkânına sahiptir.  

6.Veri Sahiplerinin Hakları

Kanunun ilgili kişinin haklarını düzenleyen 11 inci maddesi kapsamındaki talepleri, Politika’da düzenlendiği şekilde, ayrıntısını Bakanlığımıza ileterek yapabilir. Talebin niteliğine göre en kısa sürede ve en geç otuz gün içinde başvuruları ücretsiz olarak sonuçlandırılır; ancak işlemin ayrıca bir maliyet gerektirmesi halinde Kişisel Verileri Koruma Kurulu tarafından belirlenecek tarifeye göre ücret talep edilebilir.

 

  • e-Devlet
  • İçişleri Bakanlığı
  • Diğer Valilikler

Valilikler

T.C. Tekirdağ Valiliği
T.C. Tekirdağ Valiliği
T.C. Tekirdağ Valiliği
  • VALİLİK
    TBMM Üyelerimiz Yöneticilerimiz Valilik Birimleri Yatırım İzleme ve Koordinasyon Bşk. İl Protokol Listesi İmza Yetkileri Yönergesi Tarihçe Kurumsal Kimlik
  • TEKİRDAĞ
  • İLÇELERİMİZ
  • HİZMETLERİMİZ
    Hizmet Birimleri Kamu Hizmet Standartları İl İnsan Hakları Kurulu Yatırımlar Projeler Kolluk Gözetim İhbar ve Şikayet KEP (Kayıtlı Elektronik Posta)
  • GÜNDEM
    Haberler Validen Haberler Basın Açıklamaları Duyurular İhaleler Yüzme Suyu Takip Sistemi
  • İLETİŞİM
°C
9
Mayıs2025
Parçalı Bulutlu
23
°C
5 Günlük Hava Tahmini
temizle
  • VALİLİK
    • TBMM Üyelerimiz
    • Yöneticilerimiz
      • Vali Recep Soytürk
      • Vali Yardımcıları
        • Dr. Osman Abdullah Günaydın
        • Kaan Peker
        • Mustafa Çek
        • Günay Öztürk
        • Mustafa Güler
      • Kaymakamlar
        • Çerkezköy Kaymakamı
        • Çorlu Kaymakamı
        • Ergene Kaymakamı
        • Hayrabolu Kaymakamı
        • Kapaklı Kaymakamı
        • Malkara Kaymakamı
        • Marmaraereğlisi Kaymakamı
        • Muratlı Kaymakamı
        • Saray Kaymakamı
        • Süleymanpaşa Kaymakamı
        • Şarköy Kaymakamı
    • Valilik Birimleri
      • Özel Kalem Müdürlüğü
      • İl Yazı İşleri Müdürlüğü
      • İl Basın ve Halkla İlişkiler Müdürlüğü
      • İl İdare Kurulu Müdürlüğü
      • İl Planlama ve Koordinasyon Müdürlüğü
      • İl Sosyal Etüt ve Proje Müdürlüğü
      • Bilgi İşlem Şube Müdürlüğü
      • Hukuk İşleri Şube Müdürlüğü
      • Protokol Şube Müdürlüğü
      • İdare ve Denetim Müdürlüğü
      • İdari Hizmetler Şube Müdürlüğü
      • Açık Kapı Şube Müdürlüğü
    • Yatırım İzleme ve Koordinasyon Bşk.
    • İl Protokol Listesi
    • İmza Yetkileri Yönergesi
    • Tarihçe
      • Valilik Hizmet Binası
      • Geçmiş Dönem Valilerimiz
    • Kurumsal Kimlik
      • Valilik Logo
      • Valilik Görseller
  • TEKİRDAĞ
  • İLÇELERİMİZ
  • HİZMETLERİMİZ
    • Hizmet Birimleri
      • 112 Acil Çağrı Merkezi Müdürlüğü
      • İl Göç İdaresi Müdürlüğü
      • İl Nüfus ve Vatandaşlık Müdürlüğü
      • İl Sivil Toplumla İlişkiler Müdürlüğü
    • Kamu Hizmet Standartları
    • İl İnsan Hakları Kurulu
    • Yatırımlar
    • Projeler
    • Kolluk Gözetim İhbar ve Şikayet
    • KEP (Kayıtlı Elektronik Posta)
  • GÜNDEM
    • Haberler
    • Validen Haberler
    • Basın Açıklamaları
    • Duyurular
    • İhaleler
    • Yüzme Suyu Takip Sistemi
  • İLETİŞİM
 

Çorum Gümüşhane ve Osmaniye'yle birlikte 112 Acil Çağrı Merkezleri 58 İlde Aktif

30.01.2021
Vatandaşlarımızın numara ezberleme zorunluluğunu ortadan kaldıran ve acil durumlarda sadece tek bir numaradan 112‘den yardım isteyebilecekleri Yeni Nesil 112  Acil Çağrı Merkezleri'nin sayısı artmaya devam ediyor. Çorum, Gümüşhane ve Osmaniye’de hizmete başlayan merkezlerle birlikte 112 Acil Çağrı Merkezleri'nin sayısı 58’e yükselirken, 2021 Haziran ayı sonunda 81 ilde yaygınlaşacak.

 

Şubat Ayı Sonunda 70 İlde Faaliyet Gösterecek


Bakanlığımızca tüm acil çağrıların tek numara ve merkezden karşılanarak sevk ve koordine edilmesine sağlamak için hayata geçirilen Yeni Nesil 112 Acil Çağrı Merkezleri'nin ülke genelinde yaygınlaştırma çalışmaları devam ediyor.  Bu doğrultuda geçen hafta Çankırı ve  Kilis’te hizmete başlayan 112 Acil Çağrı Merkezleri'nin ardından bu hafta da Çorum, Gümüşhane ve Osmaniye’deki merkezler hizmete başladı. Böylece 112 Acil Çağrı Merkezleri'nin sayısı 58’e yükselirken, bu sayı 2021 Şubat ayı sonunda 70’e ulaşacak, haziran ayı sonu itibarıyla ise 81 ilde 112 Acil Çağrı Merkezleri hizmet vermeye başlayacak. 
 
 

4 Dilde Hizmet Veriliyor 

 
Ankara 112 Acil Çağrı Merkezi'nde İngilizce, Almanca, Arapça ve Rusça bilen uzman çağrı alıcılar vasıtasıyla 4 dilde hizmet veriliyor. Ayrıca yeni nesil 112 Acil Çağrı Merkezleri'nde engelli bireylere yönelik “engelsiz ulaşım” sağlanabiliyor. Yine E-çağrı entegrasyonu ile araç içi acil çağrı yapma özelliğine sahip araçlardan kaza anında yapılan otomatik çağrılar da 112 Acil Çağrı Merkezleri tarafından karşılanabiliyor. 
 

Yazılımda Yerli ve Milli Kaynaklar Kullanıldı


Bakanlığımızın koordinesinde acil çağrı numaralarının tek bir numarada birleştiği 112 Acil Çağrı Merkezleri'nde yerli ve milli kaynaklar ile geliştirilen yazılım kullanılıyor.
 

2020 Yılında 88 Milyon 341 Bin Çağrı Geldi


Vatandaşımızın acil yardım çağrı merkezlerinin en büyük sorunu ise adres sorma, telefon deneme ya da sipariş verme gibi gereksiz yere meşgul etmeden kaynaklanıyor. 2020 yılında 112 Acil Çağrı Merkezilerine 88 Milyon 341 Bin 131 çağrı geldi. Bu çağrıların %66,27’sini ise asılsız çağrılar oluşturdu.
 
112 Acil Çağrı Merkezleri'ne asılsız ihbarda bulunan ve gereksiz yere meşgul eden 160 kişiye 63 bin 200 lira idari para cezası uygulandı.
https://www.tccb.gov.tr/
https://www.icisleri.gov.tr/
https://www.turkiye.gov.tr/
https://www.cimer.gov.tr/
 

Bizi Takip Edin

  • Kullanım ve Gizlilik
  • Resmi Gazete
Ortacami Mah. Hükümet Cad. Süleymanpaşa/Tekirdağ
0282 262 80 80
 
Sizlere daha iyi hizmet verebilmek için sitemizde çerezlere yer veriyoruz 🍪 Çerez politikamız hakkında bilgi edinmek için tıklayınız